Ne desem bilemedim..

lattekralicesi:

taylorswiftisperf:

#taylorswift #mine #edit #curls #movie #film #valentinesday #day stay Fearless <3

İdol

OHA LAN İLK PAYLAŞTIĞIM POSTU BULDUM 

krilljay:

#what an asshole

halaycekensivrisinek:

littleladyninaa:

çapılcam diye korkarak gülüyom aq kjhasdkjasd

ilk yorum = ben asdfkşldfsjkghdjzvjdfkjlfkajdh

HZ.MUHAMMED (S.A.V.)

allahdiyenkutsaldomates:

uykukralicesi:

kulahtanakandondurma:

mavinintonlarinda:

hadi bunu da 10 milyon yapalım

RB!!

her zaman rb

Allahumme Salli Ala Seyyidina Muhammed

thisismylifealone:

paslibeyler:

TERS GİYMİŞ AQ :dddd

itsfreefood:

needlonghugs:

ugurcanayan:

denizkokuluparfum:

sakardunyali:

Şey acaba ismini yazabilir misiniz diycektim de ben :)))))))

Struck By Lightning :)

O kadar..

Ben bu filmde nedensizce hıçkırarak ağlamıştım…

"İlham Perisi"

leylilema:

limonluusoda:

"Acı olgunlaştırır."

Hahahahaha

yasingunel:

Siz unuttukça biz hatırlayacağız. Sadece gençliği ve sporu değil, Mustafa Kemal’i de anacağız.

my mom: it's 11 go to sleep
me: actually its 10:58
dear cas,